lørdag den 28. april 2012

Royale i skudlinjen

hej (:
er det bare mig der har det sådan at kongehuset er blevet for meget. jeg hader at høre på hende med de gule tænder der har klippet et nyt bånd over til en ny åbning, for en ny begivenhed! Man høre om alt hvad de laver i det skide kongehus. de kan ikke være i et andet land og nyde deres ferie uden at der bliver taget billeder af mary der køber en is eller ligende. næste dag kan man så læse en eller anden vildt opreklameret overskrift som " mary støtter overvægt". stakkels mary og stakkels børn! det er især synd for børnene! de kan ikke have en normal barndom. de er altid i søgelyst. de kan ikke hoppe i en mudderpøl i haven, eller gå ud og lege med de andre børn på vejen.  jeg er ikke gal på de kongelig. jeg er gal på den opmærksomhed de hele tiden har fra pressen. jeg synes man skal se det mere fra deres side og lad dem få lidt fred og ro. ingen gider jo at være i spotlight hele tiden. de laver så FUCKING mange ligegyldige ting hele tiden som man ikke gider at høre om, men som pressen bruger og prøver at blæse det op til noget det ikke er.
- slut herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar