tirsdag den 1. maj 2012

aaaaargh!

Hej (:
det sidste halve år har mig og min mor haft et knap så godt forhold. det startede efter jeg stoppede med at tag med i sommerhus. det medførte til at vi mistede komikation  og når vi snakkede sammen var det kort og handlede om rengøring. det har altid været mig og min mors debatemne som i nok godt kender til. moren vil altid bestem over vores værelser og vi synes selvfølgelig hun skal blande sig udenom! det er blevet så skidt at hver gang hun snakker til mig tænker jeg bare - hold din kæft møg kælling! jeg har det fint med min far, men vi ser forskeligt på nogen ting som vi så bliver irriteret på hinanden. jeg føler ikke jeg kan være i mit eget hus fordi min mor og far har så pisse meget rengøringsvanvid. jeg kan ikke have noget liggende som eks en t-shirt på en stol i køkkenet uden de flipper helt skråt. det er alle de små ting der gøre vi ikke kan så meget sammen lige nu. man burde ikke blive sur over de små ting, men det er svært når ens mor fokuser på det negative i stedet  for det postive. når hun kommer hjem overfalder hun mig bare fordi der står EN tallerken på bordet. jeg kunne blive ved med at skrive om alt det her, men jeg ved i selv kender det og kan sætter jer 100% ind i situationen. jeg vil gerne ha et bedre forhold til hende, men rent instinktivt tænker jeg bare aaaaargh hver gang min mor taler til mig.
det var dejligt at skrive det (:
-slut herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar