søndag den 6. maj 2012

Line vs Ida

Hej (:
Sad lige og tjekkede Spotify ud for først gang. Faldt over et nummer der hedder Efter Dig af Line. Jeg genkendt den med det samme, for havde hørt den i radioen hundrede gang! Den sang er FUCKING FANTATISK! Når jeg høre den, får jeg bare en vild fornemelse i kroppen. Teksten og melodien er jo et mesterværk! jeg elsker teksten. Den tager mig igennem hele følelsesregisteret. Jeg får øre orgasmer hver gang jeg høre den!
Kom også i tanke om at hun ikke vandt X Factor. Hvad fanden er det for en lorte beslutning den danske befolkning har taget der! Ida er god, men hun kan kun synge en genere som Blackman og ham den tykke hele tiden har sagt. Line kan man arbejde med og udvikle i modsætning til Ida.
-slut herfra

2 kommentarer:

  1. men når line vandt, ved vi jo, at det er hende der i kommer længst! det er altid vinderen der bliver glemt, og 2. eller 3. pladsen der bliver husket ;-)

    SvarSlet