fredag den 11. maj 2012

gå i regnen

Hej (:
Har vi ikke alle prøvet at gå og så begyndte det lige pludseligt at regne. Det kan være pisse irreterende, men hvis man "åbner øjnene" og ser positivt på det så er det helt dejligt. Jeg gik ude i regnen på vej hjem fra en ven da det begynder at regne. Det var ikke tung regn, men regn er vel regn. I starten gik jeg og var halv mopset, men så "åbnede jeg øjnene" og så positivt på det og så var det bare helt befriende. Det er som om man tænker bedre i regnen og har nemmere ved at begiv sig hen i ens tanker. Det skyller ligesom alle bekymringerne væk. Jeg tror hvis man sammentiedig gik og hørte musik kunne man gå hen og blive helt høj. Leve i sine egen lille verden, mens man gik i regnen. Jeg syntes i skulle prøve det hvis i ikke allerede har og vejret er ihvertfald til det lige pt.
-slut herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar